sâmbătă, noiembrie 10, 2007

Se alege prafu` de noi toti

Era a doua zi in care munceam, de la ora 8 dimineata. (1)
Nu mancasem nimic altceva decat o portie de cartofi, si in prima zi si ieri. (2)
Am terminat munca la ora 02:20. (3)
Mi-era sete de innebuneam, si bausem deja o bere. (4)
Am dat de niste oameni pe care nu i-am mai vazut decat in calitate de clienti de cateva ori. (5)

Eh, dragii mosului, si uite-asa, relatiile (1), (2), (3), (4) si (5) au devenit ingredientele perfecte pentru a-mi transforma seara de ieri intr-o "wild night". Au fost de-ajuns 2 sticle de vin ca sa ma puna in cap.
Totusi, acest intru totul "sfat al batranilor" se constituia din urmatorii membrii: 2 amici, evident mai in varsta cu o anumita experienta a sticlelor. Ei erau ok. Alti 2, cu o mai mare experienta (multumesc ca m-ati adus acasa). Eu?...Eu eram cu capu-ntr-o parte, distrus, dar macar eram tacut. Si inca 2. Nu-i cunosteam, dar am avut de cine sa radem. Unul, era doar rosu la fata, se vedea ca mai are doar o chemare, dar era coerent. Celalalt, in schimb, avea ceva cu casierita de la Petrom, ca tot o striga: "Cumatra! Adu fa niste alune, ca asa se face in Occident!" Pe langa asta, tot incerca sa ridice degetul la gura, sa ne faca semn ca ce ne spune el trebuie sa ramana intre noi, dar avea nasu` atat de mare incat tot se lovea singur.

Eu la 15:05 m-am trezit, am mancat si acu stau jos, ca mi-e frica sa ma ridic in picioare.

Niciun comentariu: