vineri, noiembrie 09, 2007

Am totusi putina inima...

Am realizat ceva azi, la munca, intr-o mica pauza. Ca mi-e mila de copii strazii. Mi-e mila si mi se rupe inima cand le vad ochii plangaciosi si mari, cand cer 5000 de lei sau ceva de mancare.
Ba, daca as avea bani, i-as ajuta pe toti...si sa nu fiu beat. Nu-i suport pe aia care trag din punga... desi parca i-as ajuta si pe ei, sau pe aia care, desi cersesc, fac avere pe curu` meu. Maine au adidasi noi, poimaine tricou nou. Pai eu nici chiloti si ciorapi nu-mi iau asa des ma.
Si turbez de bucurie si-s tot un zambet cand vad cate un soarec de asta, cersetor, cum vine el repede, vorbeste respectuos, si se ofera el sa-si rupa spatele sa care niste tomberoane de gunoi, in speranta ca-i dai si lui 10.000 sau o portie de cartofi, etc. Bravo lor.
Oricum...toti put.

Niciun comentariu: