joi, noiembrie 08, 2007

F.M.I.

Dupa cum spunea un amic(de la care am si imprumutat expresia asta) : "Ce oameni ma...si femeile astea..." . Bai, avea dreptate, sa dea dracu`. Adica nu stiu, incep sa ma frece la icre toate, sau daca nu toate, majoritatea pe care le cunosc. Si in varietatea asta intra si sfanta mea mama (cu tot respectul pentru ea), si doua gaoaze pe care le-am cunoscut acum cateva ore.
Pai cum frate, ba e alba, ba e neagra.Ba nu m-am dus acolo, ba m-am dus si am stat prea mult. Ba de ce nu ies cu prietenii, ba de ce o insel. Ba de ce m-am uitat insistent la curu` ei, ba de ce n-o bag in seama. Nu mai bine as baga-o in alta parte? Toate-s nehotarate, si totodata, toate stiu ce-au de facut. Si nu vreau sa fiu misogin, desi se dovedeste din ce in ce mai des ca sunt, da` ele cred ca stiu ce-au de facut si cu noi. Nu frate, nu stiti. Avem creier, unii mai mult, altii mai putin, cateodata nu prea-l folosim sau sunt prea absorbiti de vrajile voastre ieftine, dar intr-o buna zi acest haos o sa se transforme intr-o lege clar formulata: "Nu ne mai futeti la cap! In rest, se poate..."

Si daca nu se poate, in pizda ma-sii, lasati-ma-n pace, macar pe mine...luati-va de tata, ca ala ma oftica...

Niciun comentariu: