sâmbătă, februarie 23, 2008

Se alege prafu` de noi toti 2

Incep sa cred ca numai mie mi se putea intampla una ca asta. Ok, bausem cateva beri, dar eu eram relativ ok...bine doar cuprins de o stare de euforie... si s-au trezit geniile sa ma apuce de maini si de picioare in timp ce eu eram concentrat sa trimit un mesaj(mi-era destul de greu ca eram baut).
Tin sa precizez ca nu s-au sincronizat extraordinar pentru ca n-am simtit fractiunea de secunda care a trecut de la inaltimea de 130 de cm fata de sol, la 0. Si nu am cazut chiar confortabil.
Multumesc baieti.

P.S.: Macar am ramas cu telefonu-n mana.
P.S.: Si macar acum pot spune ca "da, am fost scapat in cap".

5 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar ca..

Anonim spunea...

Mwahahahahha

Sataniko spunea...

Da, deci astia doi ^^^ sunt idiotii! Multumesc bah!

Maria Magdalena spunea...

Chiar asa, normal ca se v-a alege praful de noi toti...

Maria Camelia spunea...

Daca se v-a continua in ritmul acesta...normal ca se v-a alege praful de tot si de noi toti...